Hej! Jag har en Landroid från 2017, som slutat ladda. Har testat en annan laddstation, som jag vet fungerar, men den laddade inte där heller.
Vad som händer är att när den kommer i stationen så slår lampan om till rött och efter ca 5 sekunder så blir den grön. Nu är batteriet helt urladdat men den nödlandar inte heller...
Har kollat alla kablar i nosenheten på själva klipparen men det ser helt ut.

Åsa Lund
Byt batterier?

• Gilla
golfgreen
  • Laddar…
Mackanglommen Mackanglommen skrev:
Hej! Jag har en Landroid från 2017, som slutat ladda. Har testat en annan laddstation, som jag vet fungerar, men den laddade inte där heller.
Vad som händer är att när den kommer i stationen så slår lampan om till rött och efter ca 5 sekunder så blir den grön. Nu är batteriet helt urladdat men den nödlandar inte heller...
Har kollat alla kablar i nosenheten på själva klipparen men det ser helt ut.
Hur löste sig detta? Har exakt samma problem, bytt frontsensor och när jag kollar statusen på frontsensorerna innan laddning så blir dom svara alltså på verkade när laddare lyser rött för att
sekunden senare slå över till kryss och sen lyser laddstatilnen grönt.. Blir tokig lyckades att får den o ladda till 49% EN gång sen dess har inget funkat. Tips mottages gärna

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.