Har precis köpt hus med direktverkande el-radiatorer. På sikt så funderar vi på att installera bergvärme. Sjyssta golv så man är inte så sugen på att ta upp dessa för att lägga in golvvärme. Såg att Wirsbo hade ett system med rördragning i socklarna. Nån som vet om ungefärlig kostnad och om det funkar att sätta in själv om man är normalhändig samt om nån vet kostnaden. ???