3 517 läst ·
3 svar
4k läst
3 svar
Willab garden komposittrall
Hej!
Någon som har Willab gardens komposittrall i "träimitation" och haft det liggandes i några år?
Jag har hört att "träimitationen" slits bort med åren där man går mycket, någon som varit med om detta? Eller det är en myt?
Någon som kanske har foto på hur det ser ut efter några år?
Tack!!
Någon som har Willab gardens komposittrall i "träimitation" och haft det liggandes i några år?
Jag har hört att "träimitationen" slits bort med åren där man går mycket, någon som varit med om detta? Eller det är en myt?
Någon som kanske har foto på hur det ser ut efter några år?
Tack!!
Var ett tag sedan du skrev. Grannarna har haft det 3 år. Inget slitage, ser fint ut fortfarande. Det är en antracit(grå) trall som blir löjligt varm när solen står på. De måste spola med vatten för att barnen ska kunna gå på den eller lägga ut utemattor. Går inte att jämförts med varm trall som också kan blir varmt men här snackar vi att man inte kan stå stilla, som riktigt varm asfalt fast varmare
Välj en ljus färg! Mvh Anders
Tack! Vi la denna kompositrall förra sommaren och den ser fortfarande ut som ny, där blev en del alger under vintern men det borstade jag bort lätt med lite vatten och en mjuk sopkvast (som man egentligen har inomhus). Vi köpte den ljusgråa "Antik", tyckte inte den blev så jättevarm förra sommaren (trots några väldigt varma och soliga dagar), ingen av barnen som klagade hellerA Anders_sbj skrev:Var ett tag sedan du skrev. Grannarna har haft det 3 år. Inget slitage, ser fint ut fortfarande. Det är en antracit(grå) trall som blir löjligt varm när solen står på. De måste spola med vatten för att barnen ska kunna gå på den eller lägga ut utemattor. Går inte att jämförts med varm trall som också kan blir varmt men här snackar vi att man inte kan stå stilla, som riktigt varm asfalt fast varmareVälj en ljus färg! Mvh Anders
Härligt! Låter bra med de ljusgråa! Den hade jag också lagtM Marsyr skrev:Tack! Vi la denna kompositrall förra sommaren och den ser fortfarande ut som ny, där blev en del alger under vintern men det borstade jag bort lätt med lite vatten och en mjuk sopkvast (som man egentligen har inomhus). Vi köpte den ljusgråa "Antik", tyckte inte den blev så jättevarm förra sommaren (trots några väldigt varma och soliga dagar), ingen av barnen som klagade heller![]()
Klicka här för att svara