1 075 läst ·
4 svar
1k läst
4 svar
Whirlpool inbyggnadsmikro - AMW 9607/IX
Har nyss flyttat till en lghnt med denna typ av inbyggnadsmikro. Instruktionerna är milt sagt knapphändiga.
Jag fattar inte riktigt hur jag ska få vanlig ugns-funktion, utan mikrovågsfunktion. Ngn som vet eller vet var man kan hitta videos/sida med tydlig beskrivning hur de olika funktionerna ska ställas in?
Jag fattar inte riktigt hur jag ska få vanlig ugns-funktion, utan mikrovågsfunktion. Ngn som vet eller vet var man kan hitta videos/sida med tydlig beskrivning hur de olika funktionerna ska ställas in?
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 48 199 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 48 199 inlägg
Det är en mikrovågsugn med vissa ytterligare funktioner som gör den mer lik en vanlig ugn, men det är inte en vanlig ugn med under- och övervärme.
Vad är det för funktion som du inte kan ställa in?
Får du inte bara varmluftsfunktion om du trycker på knappen med fläkten?
Vad är det för funktion som du inte kan ställa in?
Får du inte bara varmluftsfunktion om du trycker på knappen med fläkten?
Produkter som diskuteras: "fläkten"
Fläktar
Flytta förbrukad luft ut ur ditt hem med mekanisk frånluft. I den här samlingen hittar du vårt sortiment av badrumsfläktar, kanalfläktar och värmeflyttare.
Läs mer
Jo, men jag blir osäker på om den då funkar som en vanlig ugn. Kan man t.ex. ställa in en stekpanna av stål, med mat i, eller måste man alltid ha specialanpassade matkärl i ugnen?BirgitS skrev:
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 48 199 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 48 199 inlägg
Så vitt jag förstod av den korta bruksanvisningen så är det inga mikrovågor som är igång när du väljer bara fläkt. Men det är ju bara att hålla koll på vad som händer när du stoppar in en stekpanna och börjar det blixtra är det bara att öppna luckan.
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden