Skulle vilja ha en liten gasolgrill på balkongen (hyreshus).
Har kollat lite på denna:

Svart bärbar gasolgrill med handtag och ben, avsedd för användning på balkong.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Ful som stryk, men det gör ju inget om den funkar OK!
Är det nån som har nått att säga om den? Kanske erfarenhet av den?

Som en liten anekdot kan jag ju nämna att man fick den briljanta ide'n en lördag efter (allt för många) öl att dra igång kolgrillen på balkongen. Jösses vad det rök! Rena undret att inte hela södra sveriges samlade brandkårer dök upp på gården :) Men gott blev det! Så nu skippar jag kolen på balkongen.

Jag har denna. Lämpar sig bäst till korv och hamburgare. Inget att grilla fina köttbitar på. Då skulle jag rekommendera något liknande Q serien isf

• Gilla
Dan1891
  • Laddar…
R Robbinb85 skrev:
Jag har denna. Lämpar sig bäst till korv och hamburgare. Inget att grilla fina köttbitar på. Då skulle jag rekommendera något liknande Q serien isf
Tack för ditt svar! Kanske kan duga då jag ändå mest kör korv och dyligt efter ett par pilsner!

Ett tips är att köpa tillhörande väska så luktar det lite mindre när du ställer undan den och att väskan är smidig om du ska på utflykt. Man får plats med en flaska i väskan också.

Edit: Gallret är emaljerat så när det blir varmt fastnar allt så in i bänken. Så kör potatistricket eller köp webers non-stick spray

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.