RoTe
8000kr för ett nytt då är det nog värt att försöka laga, finns ju flertalet firmor som pysslar med sånt.

Alfredo Alfredo skrev:
Fast som privatperson är det ju inget som hindrar att man gör det om man har kompetensen. Med riktig tur är det något i stil med svullna elektrolytkondensatorer som enkelt identifieras med ett ögonkast. Med mer normal tur är det antagligen inte riktigt så enkelt men ibland har man riktigt ju tur.
Det är nog bäst jag håller mig till att trycka lite lätt på den vita kontakten när jag vill tvätta tror jag🤣

• Haha
Alfredo
  • Laddar…
MariaSunne MariaSunne skrev:
Det är nog bäst jag håller mig till att trycka lite lätt på den vita kontakten när jag vill tvätta tror jag
Men den dag det inte funkar kan det vara meningsfullt att försöka få någon att titta på kortet. Hittar du rätt person och har lite tur kan felet vara lätt att laga för småpengar.

• Gilla
MariaSunne
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Fast som privatperson är det ju inget som hindrar att man gör det om man har kompetensen. Med riktig tur är det något i stil med svullna elektrolytkondensatorer som enkelt identifieras med ett ögonkast. Med mer normal tur är det antagligen inte riktigt så enkelt men ibland har man riktigt ju tur.
Låter ju intressant...detta ska jag be nån se pä detta

Alfredo Alfredo skrev:
Men den dag det inte funkar kan det vara meningsfullt att försöka få någon att titta på kortet. Hittar du rätt person och har lite tur kan felet vara lätt att laga för småpengar.
det som blir fel är sensingkretsarna
så lite kunskap om PIC programmering är nog inte fel...

returen returen skrev:
det som blir fel är sensingkretsarna
så lite kunskap om PIC programmering är nog inte fel...
Kan nån av er tipsa om nån som skulle kunna hjälpa till att se om det går att laga kortet?

Hälsningar
Maria

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.