När jag skulle tvätta idag försökte tvättmaskinen, Wascator 160 MP, fylla på vatten, men det rann direkt ut i avloppet. Gissar att någon ventil är öppen som inte borde vara det. Vad kan jag göra?
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.