K kjelleo #1 Medlem · örebro · 29 inlägg 14 jun 2007 15:25 kjelleo Medlem örebro 29 inlägg 14 jun 2007 15:25 #1 Hej nån som har bra rek på nån vvs.are i nora-örebro-lindesbergstrakten?? ska flytta brunnen ev toan och byta brunnen + lite rörjobb! MVH kjelleo
Hej nån som har bra rek på nån vvs.are i nora-örebro-lindesbergstrakten?? ska flytta brunnen ev toan och byta brunnen + lite rörjobb! MVH kjelleo