Fick en VVM300 installerad i november 2008, har funkat kanon i vinter. Men nu när det börjar vara varmt ute så går framledningstemperaturen på varmvattnet ner till 25 grader ungefär, händer nån gång då och då...
Vi har inte kopplat till någon värmepump än utan det ligger på framtiden, tycker ju att vi borde kunna få varmvatten året runt utan det. Någon som har varit med om liknande och har förslag på lösning. Skall prata med leverantören i morgon, men tänkte att det kanske är något som är felinställt som de inte är medvetna om som orsakar problemet....