Hej,

Jag ska ha VVC från mitt garage in till bostadshuset.
Har för avsikt att endast köra VVC fram till fördelaren i huset, alltså inte till varje tappställe.
Installationsmässigt passar det att bara cirkulera rakt genom en fördelare. (höger till vänster)
I garaget blir det sen en "smart" pump samt injustering etc.

Är det något "fel/konstigt" på en sådan installation, att bara cirkulera genom en fördelare..?
 
Krilleman
Nej absolut inte.

Majoriteten av alla stora byggen idag har bara VVC som vänder i fördelarskåpen.
 
  • Gilla
Peter1986
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.