Hej,
Jag ska ha VVC från mitt garage in till bostadshuset.
Har för avsikt att endast köra VVC fram till fördelaren i huset, alltså inte till varje tappställe.
Installationsmässigt passar det att bara cirkulera rakt genom en fördelare. (höger till vänster)
I garaget blir det sen en "smart" pump samt injustering etc.
Är det något "fel/konstigt" på en sådan installation, att bara cirkulera genom en fördelare..?