En annan fråga i samband med fönsterbyte: i ett rum på ca 10m2 och bara en ingång - får ett fönster vara av typ vrid eller är det bara överhängda alt sidofönster som är tillåtna. Av utrymningssynpunkten alltså. Fönstrets dimension är 12x5
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.