Hej!
Skulle vilja ansluta belysningen över köksbänken till Philips Hue.
Det är 4 st 12v G4 lampor kopplade till en Osram HTM 105VA 230V transformator 12V. Innan transformation sitter en gammal vriddimmer.
Tänker att det enklaste sättet är att byta dimmern till en SUNRICHER-dimmer med Zigbee? Skulle det fungera?
Eller skulle det vara bättre att byta alltihopa mot något annat?