Hej alla husbyggare!
Vårt hus byggs just nu på ett lokalt snickeri och kommer under senvåren/försommaren att monteras upp. Eftersom vi valt att inte bygga med ett husföretag så har vi många, många val att göra. De flesta valen faller lätt på plats och är roliga att besluta - men nu har vi fastnat i trappträsket! Efter att ha tittat på hundratals trappor vet vi inte ens längre hur den ska se ut... Det lutar dock mot en L-trappa som har vita vagnstycken, vitt räcke, med eksteg.... men vem vet? Stålrör är också fina...
På nätet ser ATAB-trappen bra ut, men jag förstår att det finns många stora och små trapptillverkare i Sverige! Kan någon ge oss goda råd? Har någon av er installerat en atab-trapp? Är ni nöjda? Vad betalade ni för den? Kommer den i smådelar som ska monteras ihop? Har någon ett annat förslag på bra trappföretag? Eftersom INGEN går ut med pris - vad har ni betalat för eran trapp?
Mvh Loslusodlen