Att du borde posta i denna avdelning istället.... https://www.byggahus.se/forum/vitvaror/Lips74 skrev:
Husägare
· Västerviks kommun
· 466 inlägg
Varför gav han förslag på annat fabrikat av diskmaskin än övriga? Huskvarna tycker jag personligen är ett bra val, men Asko skulle jag valt bort. Asko vitvaror har krånglat mycket för mig och kortare livslängd, anser jag.
Jag skulle försökt få något annat fabrikat på diskmaskin. Men det kanske beror på din budget?
Jag skulle försökt få något annat fabrikat på diskmaskin. Men det kanske beror på din budget?
Kan bero på att EEL sitter med ett överlager av en modell som inte fungerar och som tillverkaren inte vill ta tillbaka...Fel av Åke skrev:Varför gav han förslag på annat fabrikat av diskmaskin än övriga? Huskvarna tycker jag personligen är ett bra val, men Asko skulle jag valt bort. Asko vitvaror har krånglat mycket för mig och kortare livslängd, anser jag.
Jag skulle försökt få något annat fabrikat på diskmaskin. Men det kanske beror på din budget?
Klicka här för att svara

