Hej!
Ska renovera köket och nu har jag kommit till det svåra vitvaror. Fick förslag av mitt lokala Elon varuhus på dessa varor. Vad säger ni????
Screenshot_20160423-194922.png
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
Pysslarn
  • Laddar…
Varför gav han förslag på annat fabrikat av diskmaskin än övriga? Huskvarna tycker jag personligen är ett bra val, men Asko skulle jag valt bort. Asko vitvaror har krånglat mycket för mig och kortare livslängd, anser jag.
Jag skulle försökt få något annat fabrikat på diskmaskin. Men det kanske beror på din budget?

För att våra tallrikar är 31cm radien och jag vill lägga in dem utan att fundera på om armen ska slå imot eller ej.

Fel av Åke skrev:
Varför gav han förslag på annat fabrikat av diskmaskin än övriga? Huskvarna tycker jag personligen är ett bra val, men Asko skulle jag valt bort. Asko vitvaror har krånglat mycket för mig och kortare livslängd, anser jag.
Jag skulle försökt få något annat fabrikat på diskmaskin. Men det kanske beror på din budget?
Kan bero på att EEL sitter med ett överlager av en modell som inte fungerar och som tillverkaren inte vill ta tillbaka...

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.