1 303 läst ·
10 svar
1k läst
10 svar
Vitvaror Aluminiun
Hej.
Vi har ett litet problem. Vi har bestämt oss för ugn, mikro, spishäll, diskmaskin i Siemens aluminium serie.
Nu verkar det inte finnas frys/kyl i samma alum färg hos siemens (de har bara rosfria, vilket vi inte vill ha)
Förslag på andra märke där siemens alu vitvaror passar till färgmässigt behövs.
Vi har ett litet problem. Vi har bestämt oss för ugn, mikro, spishäll, diskmaskin i Siemens aluminium serie.
Nu verkar det inte finnas frys/kyl i samma alum färg hos siemens (de har bara rosfria, vilket vi inte vill ha)
Förslag på andra märke där siemens alu vitvaror passar till färgmässigt behövs.
Det är på det sättet kylskåpet är kyld.
Förut hade jag General Elektrik och nu LGs
Båda maskiner fungerar nästan likadant.
Om du placerar t ex kött i kött lådan och väljer kött, har jag testat att t o m köttfärs håller sig mycket längre än i vanliga kylskåp.
Lådan får kylan från frysen.
Grönsakslådan är likadan, grönsakerna håller sig fräscha i veckor.
Förut hade jag General Elektrik och nu LGs
Båda maskiner fungerar nästan likadant.
Om du placerar t ex kött i kött lådan och väljer kött, har jag testat att t o m köttfärs håller sig mycket längre än i vanliga kylskåp.
Lådan får kylan från frysen.
Grönsakslådan är likadan, grönsakerna håller sig fräscha i veckor.
Vi valde den med aluminium och rostfria handtag.
Ismaskin och serveringslucka.
Det ångar vi inte en sekund. Den är fantastiskt bra.
Visst tar ismaskinen plats men man har kalltvaten direkt i glasset med isbitar i ;D
Vi har funderat att ha en liten extra frys i förrådet men än har vi inte märkt behovet.
Vi är bara två i hushållet ;D

Side-by-side kyl/frys med front och handtag i aluminium. Ismaskin med kallt vatten, iskuber och krossad is
Pris 26060
Hittade på http://www.torget.se/topnav/?687474703a2f2f7777772e766974766172756d616b6c61726e612e7365
Ismaskin och serveringslucka.
Det ångar vi inte en sekund. Den är fantastiskt bra.
Visst tar ismaskinen plats men man har kalltvaten direkt i glasset med isbitar i ;D
Vi har funderat att ha en liten extra frys i förrådet men än har vi inte märkt behovet.
Vi är bara två i hushållet ;D

Pris 26060
Hittade på http://www.torget.se/topnav/?687474703a2f2f7777772e766974766172756d616b6c61726e612e7365
Serveringslucka är jätte bra att ha.M skrev:
Man har de drycker man använder mest för att inte öppna dörren varje gång man vill drycka nåt.
På det sättet håller kylen en jämn temperatur.
Frysen är inte så stor som en vanlig frys. Det räcker om man inte ska frysa in en hel ko
Här kan ni finna information om Siemens Aluminium front till Kylskåp och Frysen. Ni kan ju också gå in på den här sidan och ladda ner Inbyggnadsprodukter 2004 Plus del 3
http://www.siemens-hushall.com/kontakt/kontakt_kataloger_content.asp
Vad jag kan se så verkar Siemens ha Aluminium front till sina produkter eller så får man kolla vad Bosch har för produkter.
Här ser ni plåten som Siemens använder sig av
http://www.siemens-hushall.com/kontakt/kontakt_kataloger_content.asp
Vad jag kan se så verkar Siemens ha Aluminium front till sina produkter eller så får man kolla vad Bosch har för produkter.
Här ser ni plåten som Siemens använder sig av
Klicka här för att svara