Vi funderar på att bygga ett Vittjärvshus, någon som gjort det? Positivt-negativt? priser, standard mm.
Vi har tittat mest på modell R1½M93.
Har sökt lite på forumet men inte hittat så mycket, vi kommer antagligen att kontakta säljare i veckan.
Vi ska bygga i Ljungby.
Tack på förhand!