Hustillverkaren Vittjärvshus har försatts i konkurs och jag lider med alla som höll på att bygga med företaget. Vem bygger klart alla Vittjärvshus som var under uppförande? Och vem ska man klaga till om man hittar fel i huset efter det att man har flyttat in?