Vi är i startgroparna med att bygga vårt drömhus. Det är i 2 plan på ca. 300m2 med fristående garage. Vi har hela tiden varit inne på lösvirke då vi har ganska många speciella önskemål men arkitekten tyckte vi skulle kolla med Vittjärshus oxå. Nu har vi fått offerten därifrån och den verkar gansak lovande faktiskt. Men, vågar man bygga med dem??? Var ju inte så länge sen de gick i konkurs... Nån som byggt nyligt med dem?