Hejsan, är det någon som har erfarenheter av eller bygger Vittjärvshus?

Tycker att deras modell R1 1/2 M93 verkar trevlig (om man gör om planlösningen lite)...

/Sahara
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.