Ps vi har helmatt, då ger det ännu mer effekt. Dock rejält ömtåligt, men det är så lätt att dra över den bit som blivit skadad.

Det här med S:et!?!?!

När jag åkte till färgaffären sist och skulle ha 0502-Y, så frågade expediten om det var med S framför. Vaddå ???, sa jag och fattade ingenting. Det hade ju inte jag kollat på min gamla burk precis. Men hon kollade i sin dator och kunde konstatera att de två färgerna inte skiljde sig i "receptet". Ibland är det så, sa hon. Konstigt att de har en ny beteckning då eller???

Ms_IT-Nisse skrev:
Det här med S:et!?!?!

När jag åkte till färgaffären sist och skulle ha 0502-Y, så frågade expediten om det var med S framför. Vaddå ???, sa jag och fattade ingenting. Det hade ju inte jag kollat på min gamla burk precis. Men hon kollade i sin dator och kunde konstatera att de två färgerna inte skiljde sig i "receptet". Ibland är det så, sa hon. Konstigt att de har en ny beteckning då eller???
Alla kulörer är inte ändrade. Däremot sitter de i samma "provsamling" som en del nya/ändrade/justerade och därför har de ett S för att undvika förväxling.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.