Vad smakar kokain och vad smakar kalk inte alla som har koll på det och säkert inte alla som vill smaka kan jag tänka mig.
 
J
Nepp, räcker ju att Trojlee smakar, blir fullt på vinden annars:-)
Kokain smakar lite starkt, och så blir man lite stissig efter en stund :-)
 
  • Gilla
Ravinen 9 och 2 till
  • Laddar…
Jocke Best skrev:
Nepp, räcker ju att Trojlee smakar, blir fullt på vinden annars:-)
Kokain smakar lite starkt, och så blir man lite stissig efter en stund :-)
Tror inte det är någon bra ide att smaka på grejor som man inget vet om , kan ju vara något giftigt och helt olämpligt att smaka på.:thumbdown:
Det måste vara bättre att dammsuga bort eländet med en grovdammsugare om man inte vill låta det vara kvar.;)
 
Myrr som sprutats på ett före detta getingbo kanske?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.