Hej!
Någon som har tips på hur man fixar upp förslitningar på ett vitpigmenterat fiskbensparkett?
Behöver jag slipa om och göra om allt från grunden eller är det möjligt att bara rengöra att applicera på ny olja?
Det är mest på ett ställe där golvet har slitits ganska ordentligt som behöver bättras på.