Hej,
vi har små, små, små vita partiklar i vårt dricksvatten. Direkt efter man fyllt ett dricksglas ser vattnet ut som om man droppat en liten droppe mjölk i det. Huset är från 50-talet med rör delvis i betongväggar, annars kopparrör.
Någon som kan ge sig på en gissning på vad det kan vara?
Kalkutfällning ? ( det är inte luft iaf)
/Jörgen