Hej,

Som rubriken lyder så får vi små vita partiklar i vattnet.

Detta när vi precis fyllt i ett dricksglas och spolat fram kallt vatten.

Vi har egen djupborrad brunn på 45m och för ett halvår sedan installerade vi ett uranfilter p.g.a för höga värden.

Vi har inte reflekterat över detta så mycket då vi trott att det var bubblor, men man är ju lite osäker.

Vi gör regelbundet vattenprov och vi har inga problem med smak eller lukt på vattnet.

Vad tror ni här på forumet, kan det var nått tok med vattnet?

Bifogar även en bild. Ursäkta repigt glas😬

Mvh John Hand håller genomskinlig flaska med bubblor, under en lampa, detaljerad textur, fokus nära.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.