Hej!
Alla dessa val till vårt kök har lett mig hit

Det mesta är mer eller mindre bestämt utom diskhon.
Vi är väldigt sugna på en blanco silgranit 700U i vitt. Men så var vi förbi Elgiganten hittade en vit, skitig som få.
Då till vår fråga: någon som har erfarenhet av blanco ho i vit silgranit?
Repor? Missfärgningar? Eller annat som man bör veta?
Vilket är att föredra: planlimma alt undermontera blanco ho mot marmorbänk. Frågan är nog om marmorn slås sönder om diskhon undermonteras?
Tack!