Hej!

Alla dessa val till vårt kök har lett mig hit :)
Det mesta är mer eller mindre bestämt utom diskhon.

Vi är väldigt sugna på en blanco silgranit 700U i vitt. Men så var vi förbi Elgiganten hittade en vit, skitig som få.

Då till vår fråga: någon som har erfarenhet av blanco ho i vit silgranit?
Repor? Missfärgningar? Eller annat som man bör veta?

Vilket är att föredra: planlimma alt undermontera blanco ho mot marmorbänk. Frågan är nog om marmorn slås sönder om diskhon undermonteras?

Tack!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.