Tack för tipset  :) Tyvärr kom det två månader för sent  :( ,sotaren har just varit här.
Jag har redan borste för braskaminen, köpte den då jag trodde det skulle öka draget med täta sotningar men det är väldigt lite sot då jag är uppe och drar i snöret.
Jag ska dock kontakta kommunen och se om jag blir godkänd som sotare.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.