Visslar utan app.

RoTe RoTe skrev:
Varför anvÀnder ni appen? Funkar ju skitbra i webblÀsaren.
Bra frÄga... gammal vana antar jag, fortsÀtter det sÄ hÀr lÀr det dock bli nÄgon weblÀsare med adblock!

.

.

A Anderscurl skrev:
Nu dök dessa visslande annonser upp igen. SÄ med lite googlande dök denna video upp. Förhoppningsvis hjÀlper den mig.
[media]
Det hjÀlpte tyvÀrr bara högst tillfÀlligt. Som svar till mig sjÀlv nu nÀr visslandet dyker. Tar över ljudet i hörlurarna nÀr man lyssnar pÄ annat och slösurfar pÄ byggahus.
Jag anvÀnder Safari webblÀsaren i mobilen.

Ett vÀldigt störande ljud. Man blir ju bara förbannad. Hur kan man tro att den typen av annonser "sÀljer" nÄgot.

• Gilla
ricebridge
  • Laddar…
MultiMan
I mitt fortsatta sökande efter nÄgot mindre plÄgsamt Àn ett visslande faktureringsbolag sÄ vÀxte detta fram:

• Haha
  • Gilla
Per Eskilsson och 2 till
  • Laddar…
Tyst

Dags att ta bort den hÀr jvla annonsen eller???

@Marlen Eskilsson Àr det inte dags att lösa visslandet en gÄng för alla och ta bort annonsen?

• Gilla
moonsire
  • Laddar…
Hos mig visas ingen visslande annons, Àr det nÄgon som kan ta en skÀrmdump och visa vilken det Àr? SÄ kan @Per Eskilsson kolla pÄ det.

Är det denna som visslar? Vi har inte lyckats reproducera visslandet.

• En person med keps hĂ€ller upp vĂ€tska frĂ„n en behĂ„llare i en annons för ett företagslĂ„n frĂ„n Fortnox.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
MatsBengtsson89
  • Laddar…
Ser vÀldigt bekant ut, men jag kan inte lova att det var den.

Per Eskilsson Per Eskilsson skrev:
Är det denna som visslar? Vi har inte lyckats reproducera visslandet.
Ja, den visslar, tom nÀr appen Àr stÀngd och telefonen lÄst. Har aktivt gjort valet att aldrig vÀnda mig till Fortnox. Vissa annonser Àr bra, den hÀr borde stjÀlpa mer Àn vad den ger.

Vi vill skicka notiser för Àmnen du bevakar och hÀndelser som berör dig.