Q
Nu tyst en stund

Aldrig varken hört eller sett denna annons ( eller nÄgon annan annons heller, varken pÄ pc eller Android telefon).
Kan det bero pÄ att jag anvÀnder

Appinformation för Byggahus, version 1, pÄ en Android-enhet, med data- och batterianvÀndning, samt appbehörighetsinstÀllningar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

pÄ telefonen, och adblock plus pÄ min pc?

Nu dök dessa visslande annonser upp igen. SÄ med lite googlande dök denna video upp. Förhoppningsvis hjÀlper den mig.

• Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
X

Jag fÄr bara annonser för arbetsskor. De visslar inte. Men skorna kanske knarrar?

För mig gÀller det Android-appen.

• Bild av Byggahus-appen pĂ„ Android som visar version 3.9, över 10 000 nedladdningar och kompatibilitet med Samsung SM-G990B.
    Skapa konto
D Dilato skrev:
Aldrig varken hört eller sett denna annons ( eller nÄgon annan annons heller, varken pÄ pc eller Android telefon).
Kan det bero pÄ att jag anvÀnder

[bild]

pÄ telefonen, och adblock plus pÄ min pc?
Ios?

A Anderscurl skrev:
Nu dök dessa visslande annonser upp igen. SÄ med lite googlande dök denna video upp. Förhoppningsvis hjÀlper den mig.
[media]
LÄter som att du surfar pÄ hemsidan med Safari?

Började blÀnga pÄ folk runtomkring i vÀntrummet tills jag förstod vad som visslade...

Lostmoose Lostmoose skrev:
LÄter som att du surfar pÄ hemsidan med Safari?
Det stÀmmer. FÄr se om detta hjÀlper. Annars har jag inga problem med reklam nivÄn pÄ forumet och försöker hÄlla mig frÄn att skriva om det inte tillför nÄgot. Men autospelning av ljud uppskattas inte.

đŸ€«

Lostmoose Lostmoose skrev:
Ios?
Windows 10 pÄ PC:n med
SkÀrmbild av Adblock Plus-instÀllningar pÄ en webbsida, med alternativ för att blockera annonser och cookie-popups aktiverade.
Skapa konto

• Gilla
mikethebik och 1 till
  • Laddar…
đŸŽ¶đŸŽ¶đŸŽ¶đŸŽ¶

Nu har det visslats lÀnge nog, dags att lösa problemet.

RoTe
Varför anvÀnder ni appen? Funkar ju skitbra i webblÀsaren.

Vi vill skicka notiser för Àmnen du bevakar och hÀndelser som berör dig.