2 868 läst ·
2 svar
3k läst
2 svar
Visonic PowerMaster-33 EXP G2
Medlem
· Västmanland
· 304 inlägg
Någon som vet ngt om denna och när den kan blir aktuell för Sverige? Verkar som en lämplig uppgradering för alla som sitter med powermastergrejer (jag själv inkluderad) och önskar de kunde bygga ut med fler trådbundna zoner och fler trådbundna utgångar.
Installationsmanualen vore intressant läsa lite i om programmeringsmöjligheterna. Någon som kan upplysa mig?
http://www.visonic.com/Products/Pow...rotection/pg-control-panels/powermaster-33-g2
Installationsmanualen vore intressant läsa lite i om programmeringsmöjligheterna. Någon som kan upplysa mig?
http://www.visonic.com/Products/Pow...rotection/pg-control-panels/powermaster-33-g2
Här verkar det vara någon som har detta larm:
https://www.byggahus.se/forum/threads/mina-erfarenheten-av-visonic-powermaster-33.289178/
https://www.byggahus.se/forum/threads/mina-erfarenheten-av-visonic-powermaster-33.289178/
Medlem
· Västmanland
· 304 inlägg
Kanske. Först kom PowerMaster 10, sedan 30, så 33 och nu 33EXP. Eftersom gamla vanliga 30 och 33 inte kunde hantera mer än 2 trådbundna sektioner men 33EXP klarar 8 st med invändig expansionsmodul och upp till 56 med externa expansionsmoduler kanske de har gjort något med hårdvaran och programmeringen tänker jag.
Borde vara en version 19 kanske på programvaran nu, och det är väl nytillkomna programmeringsmöjligheter som är det intressanta.
Borde vara en version 19 kanske på programvaran nu, och det är väl nytillkomna programmeringsmöjligheter som är det intressanta.
Klicka här för att svara