2 664 läst ·
2 svar
3k läst
2 svar
Vinylgolv i Uterum erfarenhet?
Medlem
· stockholm
· 84 inlägg
Hej, Jag funderar på att lägga ett Vinylgolv av en gänd tillverkare i mitt Uterrum. Någon som har erfarenhet?
Förutsättningar:
"enkelt" Uterum,
Vanlig trall,
ingen isolering under trallen, Trallen ligger ca 50 cm från mark.
Ingen värme under vintern.
Glasdörrar och Tak är anpassat för "Vår&Höst"
Det står i deras beskrivning att golvet inte skall installeras på ouppvärmda utrymmen... men vad är det som kan gå fel? När jag kontaktade tillverkaren så svarar dom bara vad som står i manualen inte på frågan om vad som händer med golvet...
Vat tror ni? kommer det fungera?
Under vintern används intre rummet.
Förutsättningar:
"enkelt" Uterum,
Vanlig trall,
ingen isolering under trallen, Trallen ligger ca 50 cm från mark.
Ingen värme under vintern.
Glasdörrar och Tak är anpassat för "Vår&Höst"
Det står i deras beskrivning att golvet inte skall installeras på ouppvärmda utrymmen... men vad är det som kan gå fel? När jag kontaktade tillverkaren så svarar dom bara vad som står i manualen inte på frågan om vad som händer med golvet...
Vat tror ni? kommer det fungera?
Under vintern används intre rummet.
Hur ska golvet läggas? Vilket underlag ska du ha?
Medlem
· stockholm
· 84 inlägg
Klicka här för att svara