thomasx skrev:
Det ser ju grymt prisvärt ut. Men så verkar det vara noname, och då börjar man ju undra över kvaliteten med så lågt pris och okänt märke?[/QUOTE

Jag är iallafall väldigt nöjd, är ute mycket med barnen, har det när jag åker skidor, när jag är ute i stugan vintertid.
Har haft ett set i två års tid nu, går in på 3:e säsongen.
 
  • Gilla
thomasx
  • Laddar…
[SKPG]Zamora;2602452 skrev:
thomasx skrev:
Det ser ju grymt prisvärt ut. Men så verkar det vara noname, och då börjar man ju undra över kvaliteten med så lågt pris och okänt märke?[/QUOTE

Jag är iallafall väldigt nöjd, är ute mycket med barnen, har det när jag åker skidor, när jag är ute i stugan vintertid.
Har haft ett set i två års tid nu, går in på 3:e säsongen.
Får kanske bli att beställa ett likadant då, det är dags att förnya :)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.