Det ser ju grymt prisvärt ut. Men så verkar det vara noname, och då börjar man ju undra över kvaliteten med så lågt pris och okänt märke?[/QUOTE
Jag är iallafall väldigt nöjd, är ute mycket med barnen, har det när jag åker skidor, när jag är ute i stugan vintertid.
Har haft ett set i två års tid nu, går in på 3:e säsongen.