Hei,
Tenkte å sette opp en ekstra ytterdör for vinteren uten for vår vanliga dörr. Vår vanliga dör har två dörrer, så tenkte at det skal vinterdörren også vara, men så kommer problemstillingen. Skal de mötes akkurat der sommer dörene mötes eller skal jeg la dem mötes ett annet sted så vinden ikke går rakt igjennom?