Hej har ett problem. Köpte ett hus för 4 år sen ungefär. Varje vinter spricker ett 30 tal plattor. I ränndalen.
Har haft hit hustillverkaren som säger att inget är fel gjort, utan att vi måste skotta ränndalen. Jag tycker de verkar som plattorna i ränndalen inte har något stöd. Och därför spricker.
Någon som har en idé?
Har haft hit hustillverkaren som säger att inget är fel gjort, utan att vi måste skotta ränndalen. Jag tycker de verkar som plattorna i ränndalen inte har något stöd. Och därför spricker.
Någon som har en idé?
Jag vet inte varför det blir så men skotta ränndalsplåten 😂? Verkar vara en rolig hustillverkare. Om dom bygger hus där man måste klättra på taket flera gånger på vintern för att skotta så lär dom snart gå i konkurs.A AddeH90 skrev:Hej har ett problem. Köpte ett hus för 4 år sen ungefär. Varje vinter spricker ett 30 tal plattor. I ränndalen.
Någon som har en idé?
Klicka här för att svara