Detta är den gamla huvudentren som inte används. Vintertid drar det väldigt kallt.
Hur kan man enkelt isolera på insidan under vintern, utan att utsätta dörren för fukt.
Funkar att att hänga en tjock filt ovanför dörren? Det blir ju då ett mellanrum mellan dörren och filten.
Hur kan man enkelt isolera på insidan under vintern, utan att utsätta dörren för fukt.
Funkar att att hänga en tjock filt ovanför dörren? Det blir ju då ett mellanrum mellan dörren och filten.
Allvetare
· Stockholm
· 3 063 inlägg
Luft värmer.
Så luftfickan är ett måste.
Så luftfickan är ett måste.
Klicka här för att svara
