Är det någon som har en vinkyl Hoover 2336 DL?

Jag laddade ner manual inför fundering på köp och där står det att undre temperaturzonen är inställningsbar mellan 3-10°C. !!!??? Stämmer det?
Förstår inte logiken i en så pass låg temperaturzon på en vinkyl och mitt intresse svalnar bokstavligen för produkten om det stämmer.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.