Är det någon som har en vinkyl Hoover 2336 DL?
Jag laddade ner manual inför fundering på köp och där står det att undre temperaturzonen är inställningsbar mellan 3-10°C. !!!??? Stämmer det?
Förstår inte logiken i en så pass låg temperaturzon på en vinkyl och mitt intresse svalnar bokstavligen för produkten om det stämmer.