Det var väldigt märkligt, helt plötsligt spelade vår nya vinkyl en liten trudelutt för oss när vi skulle lägga in några flaskor vin. Det har vi inte hört eller läst nåt om när det gäller vår vinkyl.

Någon här som vet nåt om detta? Helmärkligt tycker vi. Vad var det som fick vinkylen att helt plötsligt spela en melodi?
 
Den blev väl full, och glad... ;)

MVH
Ronnie
 
Den blev glad för att vinet var bättre kvalite än vanligt?

/ Fredrik
 
Ha, ha...ja, kanske blev vinkylen full och glad, men allvarligt talat så är det verkligen väldigt konstigt.

Vi trodde ett tag att snickaren som byggde in kylen kanske hade glömt sin mobil eller nåt bakom kylen, men där finns ingenting.

Nåja, vi får väl se om vi får höra en trudelutt snart igen. För info kan jag meddela att den spelade "You are my sunshine, my only sunshine...."
 
Haha har ni tittat för djupt i glasen eller :-)
 
Vinervals?
 
:d :d :d
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.