Hur hade ni stabiliserat denna Ikea metod köksdel samt alignat den vinkylen?
Stenskiva ska vara på så därför behöver jag nog förstärka undertill (vinkylen är 27,5cm) och behöver vara cirka 1cm kortare än metodstommen pågrund av ”gångjärn” som sitter ovanpå.
Är jag rätt ute med en grund som jag har byggt till vinkylen eller borde jag tänka om?
Tacksam för hjälp,
Mvh amatör
