3 213 läst ·
2 svar
3k läst
2 svar
Vinkyl eller ej?
Vi har precis bytt kök i kåken. Vi gjorde ett utrymme för en vinkyl men har inte ännu beställt någon (inbyggnads)
Sitter och läser en hel del ang detta. Vi tänkte mest ha den för att den är en läcker detalj i köket och får köket att kännas lite mer exklusivt.
Funderar på följande.
* låter dem mycket? Kök är öppen planlösning ihop med tv rum (stör ifall de låter)
* Avger dem mycket värme?
Sitter och läser en hel del ang detta. Vi tänkte mest ha den för att den är en läcker detalj i köket och får köket att kännas lite mer exklusivt.
Funderar på följande.
* låter dem mycket? Kök är öppen planlösning ihop med tv rum (stör ifall de låter)
* Avger dem mycket värme?
Hej!
Vi har en Liebherr vinkyl och den hör vi inte av överhuvudtaget. Troligen ger den inte mer värme till rummet än motsvarande storlek på kylskåp vilket är minimalt förutsatt att ni väljer ett energisnålt fabrikat av god kvalité.
Vår modell, http://www.wittsverige.se/Liebherr/Fristaaende_kyl-_frysskaap/Side-by-Side-Loesningar/SBSes_7165-21_001 är integrerad i skåpet och har två zoner, perfekt för serveringsförvaring av dels vitt dels rött i olika temperaturer.
Sedan har vi ett större, http://www.wittsverige.se/Liebherr/Vinkyl/Fristaaende_vinkylskaap/WTes_5872-20_001 som enbart är för lagring. Men det känns lika tyst som vårt lilla.
Lycka till!
TMC
Vi har en Liebherr vinkyl och den hör vi inte av överhuvudtaget. Troligen ger den inte mer värme till rummet än motsvarande storlek på kylskåp vilket är minimalt förutsatt att ni väljer ett energisnålt fabrikat av god kvalité.
Vår modell, http://www.wittsverige.se/Liebherr/Fristaaende_kyl-_frysskaap/Side-by-Side-Loesningar/SBSes_7165-21_001 är integrerad i skåpet och har två zoner, perfekt för serveringsförvaring av dels vitt dels rött i olika temperaturer.
Sedan har vi ett större, http://www.wittsverige.se/Liebherr/Vinkyl/Fristaaende_vinkylskaap/WTes_5872-20_001 som enbart är för lagring. Men det känns lika tyst som vårt lilla.
Lycka till!
TMC
TMC skrev:Hej!
Vi har en Liebherr vinkyl och den hör vi inte av överhuvudtaget. Troligen ger den inte mer värme till rummet än motsvarande storlek på kylskåp vilket är minimalt förutsatt att ni väljer ett energisnålt fabrikat av god kvalité.
Vår modell, [länk] är integrerad i skåpet och har två zoner, perfekt för serveringsförvaring av dels vitt dels rött i olika temperaturer.
Sedan har vi ett större, [länk] som enbart är för lagring. Men det känns lika tyst som vårt lilla.
Lycka till!
TMC
Ok, schyssta prylar, lite overkill för mig dock
Vill ha en sådan här typ http://images.styleroom.se/image/scaled/huge/rzc9/1/23874-kök.jpg
Klicka här för att svara