Daniel_N Daniel_N skrev:
Hittills har jag inte sett något du har gjort som är på nivå med vad Ola åstadkommer med sina mallar.
Är väl inte så flitig med kameran, mer typisk norrlänning, lite åt Wallenbergarna, verka men inte synas.
Är dessutom inom ett segment som inte är så mycket Byggahus.

Protte
 
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.