2 925 läst ·
3 svar
3k läst
3 svar
Vinkel på ventilationsrör
Ja, flytta väggen går inte så det var någon typ av "krökning" som jag hade hoppats skulle fungera. Nu har jag ju bara mellanbjälklagets tjocklek att göra denna krökning på 35 cm och undrade om det 1. Fungerar ihuvudtaget samt 2. Blir det några problem med suget i fläkten på grund av detta?
Tacksam för all input.
Sunemangs
Tacksam för all input.
Sunemangs
Produkter som diskuteras: "fläkten"
Fläktar
Flytta förbrukad luft ut ur ditt hem med mekanisk frånluft. I den här samlingen hittar du vårt sortiment av badrumsfläktar, kanalfläktar och värmeflyttare.
Läs mer
Visst kommer det att funka, i värsta fall blir det ju 2 st. 90graders krökar men försök att undvika detta eftersom det kan behövas rensluckor då..... Hör med sotaren vad han/hon tycker!
Draget kommer ju inte att bli bättre i alla fall, läs lite här:
http://www.spiskupor.com/sw74.asp
Draget kommer ju inte att bli bättre i alla fall, läs lite här:
http://www.spiskupor.com/sw74.asp
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden

