Hej!
Vi är mitt uppe i bygget av vårt hus.Huset kommer från en hustillverkade med färdiga element. Är lite osäker på hur väl arbetet är gjort för att lappa ihop vindskyddsskivan mellan de två olika elementen. De har på vissa ställen använt diffusionstejp, vissa ställen tätskum och vissa ställen är där fortfarande springor. Fästen från de olika modulerna sitter kvar samt några spik.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder