jag ska glasa in en altan ouppvärmd men lite isolering i väggen och golvet / taket.
jag tänkte väggen inifrån och ut:
invändig liggande panel
vindskyddspapp
regelstomme( ej impregnerad)
isolering mellan regelstommen
vindskyddspapp
liggande läkt
stående läkt
liggande ytterpanel
funkar detta eller kommer det bli problem inne i väggen?