??? På mitt hus så har baksidans gavlars vindskivor byggts och avslutats mitt för ränndalsplåtarna!!!
Konstig konstruktion tycker jag.
Ska man borra hål i vindskivorna så vattnet kan rinna ner i hängrännorna eller ska man försöka lägga i en plåt under och vinkla den förbi vindskivorna? ::)

Bilder finns på min hemsida under Bilder Detaljer
http//hem.passagen.se/femana

Helena med
SverigeStugan
 
??? Hmmmm, hittar inte bilden på min hemsida?

Men lyfter upp tråden i alla fall och undrar om någon har en lösning på detta problem!?!?

Helena med
SverigeStugan
 
Jag kan faktiskt inte hitta din bild...?

Det fattas ett kolon i http:// men även med det så hittar jag inte bilden...
 
Vad är det för filnamn på filen? Länken ska antagligen vara något i stil med: http: //hem.passagen.se/femana/filnamn.jpg
 
;) hemsidesadresen är
http://hem.passagen.se/femana

men det är bilden på vindskivorna jag inte hittar :D

Får väl försöka uppdatera den så ni förstår vad jag menar ! ;D

Helena med
SverigeStugan
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.