Har en oisolerad krypvind med en lucka så att man kan klättra upp på den det har aldrig vart nån bra lösning det är rätt trångt och helt omöjligt att lyfta upp nånting den vägen.
Nu funderar jag på om det finns nåt man kan sätta på yttergaveln istället för att ta sig in det verkar bekvämare att sätta en dörr eller nåt där för att inte tala om att man helt plötsligt kan lägga upp allt bra att ha där uppe istället.
Problemet är vart hittar man nåt att sätta in behöver nåt som inte är alltför stort 50X50 eller nåt borde väl vara lagom för att kunna ta sig in själv.
Det borde ju kunna gå att bygga nåt med är det värt det egentligen? Finns det nåt färdigt att köpa för vettiga pengar så spar det ju en massa tid som jag inte har.
Har ju egentligen inte pengar heller för nåt dyrare men det är ju en avägning på vad mycket tid man sparar.
Alla ider förslag mottages tacksamt

50x50 låter egentligen lite för litet för en öppning att ta sig in i "bekvämt", men om du inte har större utrymme så...
Jag skulle tro att de flesta vindsluckorna i det formatet bygger man själv. Men ett alternativ jag just kom på kunde ju vara att köpa ett billigt skräpfönster typ 5x5 eller så på Blocket, ta bort glaset och ersätta det med en träpanel eller liknande. Då får du liksom ram och gångjärn och allt på en gång.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.