Hej
Vi byggde köket tillsmmans med Noblessa. Köksön med spis är inte standard så man får själv dra om elen till köksön och dra om fläktröret genom att bryta upp golvet på övervåningen. Är sjukt nöjda trots allt extra jobb så vi har inte ångrat oss en sekund.