915 751 läst ·
3 246 svar
916k läst
3,2k svar
Villa Ramnemark, projektet som bara växer.
- Status
- Inte öppen för fler kommentarer.
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 20 282 inlägg
Kravbrev, har du problem med ekonomin?
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Tja, problem och problem...AndersMalmgren skrev:
Men det skadar väl inte att byta adress och förvilla gamarna då och då
Fast nej, jag har det oförtjänt och oförskämt bra.
Men jag har ju inte kommit in i renoveringssvängen än.
Huset är ju bara fem år gammalt
PS
Skönt att inte vara på Norske Havet nu när det blåser orkan, va?
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
M
Marcussjogren
Medlem
· Västra Götaland
· 3 081 inlägg
Marcussjogren
Medlem
- Västra Götaland
- 3 081 inlägg
När jag var ute på plattformar och folk blev fast så vill jag minnas att dem fick helt oförskämt mycket extra betalt. Vill minnas en OIM som i princip betalde sitt nya garage genom att vara fast ombord i 7 dagar.Ramnemark skrev:
Nu var det säkert så att det lät mer än det var, han byggde nog inget varmt dubbelgarage på 150kvm, men ändå
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Om vi arbetar när vi är kvar (vilket man oftast gör) så blir det ungefär 10k extra per dygn. Och vi står långt ner i rank där. En OIM kan nog betala sitt garageMarcussjogren skrev:När jag var ute på plattformar och folk blev fast så vill jag minnas att dem fick helt oförskämt mycket extra betalt. Vill minnas en OIM som i princip betalde sitt nya garage genom att vara fast ombord i 7 dagar.
Nu var det säkert så att det lät mer än det var, han byggde nog inget varmt dubbelgarage på 150kvm, men ändå![]()
Redigerat:
Idag har det blivit vila i renoveringen. Har köpt lite material till veckan.
Just nu håller jag på att koka min första Texas Chili. Ska bli intressant och se om den blir bra
http://www.romrom.se/akta-chili-recept-pa-varldens-basta-chili
Just nu håller jag på att koka min första Texas Chili. Ska bli intressant och se om den blir bra
http://www.romrom.se/akta-chili-recept-pa-varldens-basta-chili