Status
Inte öppen för fler kommentarer.
Påskdagar versen hehe

Ser bra ut!

iPhone stavar åt mig ;)

• Gilla
nino
  • Laddar…
Ramnemark skrev:
...
Och jag monterade även upp en julklapp på lyktstolpen utanför huset :cool:

[bild]
Snyggt, och det gör det ju enklare för brevbäraren att hitta fram med beundrarposten (och kravbreven :p ).

Har själv gått och grunnat på något sån't här.
Tror ni grannarna skulle uppskatta det :cool:
Graddhyllan.jpg

• Gilla
kulle och 7 till
  • Laddar…
Kravbrev, har du problem med ekonomin?

AndersMalmgren skrev:
Kravbrev, har du problem med ekonomin?
Tja, problem och problem...
Men det skadar väl inte att byta adress och förvilla gamarna då och då :)
Fast nej, jag har det oförtjänt och oförskämt bra.
Men jag har ju inte kommit in i renoveringssvängen än.
Huset är ju bara fem år gammalt :cool:

PS
Skönt att inte vara på Norske Havet nu när det blåser orkan, va?

• Gilla
fremax
  • Laddar…
KnockOnWood skrev:
PS
Skönt att inte vara på Norske Havet nu när det blåser orkan, va?
Nja det är gött när det är orkan. Då kopplar boligriggen ifrån och du ligger på rummet med lön ;). Hemresor blir inställda och du får 100% övertid ;)

• Gilla
smugglarn och 6 till
  • Laddar…
Nu är det sista gipsat. Imorgon ska de köpas spackel och på måndag ska jag ta kontakt med mattläggaren och se när de har tid och om de kan lämna en offert.

P
Ja somsagt så längtar jag otroligt mycket till jag kan dra igång ett eget husprojekt. Men tills dess får jag bygga vidare på min verktygsgarderob :D Behöver jag nämna att jag är shopaholic :D
image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
leby och 1 till
  • Laddar…
VikStri skrev:
...
Behöver jag nämna att jag är shopaholic :D
Man kan nästan ana det :)

Har du mycket prylar som inte ens är uppackade?

• Gilla
1
  • Laddar…
M
Ramnemark skrev:
Nja det är gött när det är orkan. Då kopplar boligriggen ifrån och du ligger på rummet med lön ;). Hemresor blir inställda och du får 100% övertid ;)
När jag var ute på plattformar och folk blev fast så vill jag minnas att dem fick helt oförskämt mycket extra betalt. Vill minnas en OIM som i princip betalde sitt nya garage genom att vara fast ombord i 7 dagar.
Nu var det säkert så att det lät mer än det var, han byggde nog inget varmt dubbelgarage på 150kvm, men ändå :-)

P
KnockOnWood skrev:
Man kan nästan ana det :)

Har du mycket prylar som inte ens är uppackade?
Nej kartongerna är tomma, Helt nya saker så kartongerna har inte blivit slängda än. :D

Redigerat av moderator:
VikStri skrev:
Nej kartongerna är tomma, Helt nya saker så kartongerna har inte blivit slängda än. :D
Då är du ingen äkta shopoholic, bara normalt prylgalen :)

//Kvalificerad fåtöljdiagnos

• Gilla
1
  • Laddar…
Marcussjogren skrev:
När jag var ute på plattformar och folk blev fast så vill jag minnas att dem fick helt oförskämt mycket extra betalt. Vill minnas en OIM som i princip betalde sitt nya garage genom att vara fast ombord i 7 dagar.
Nu var det säkert så att det lät mer än det var, han byggde nog inget varmt dubbelgarage på 150kvm, men ändå :-)
Om vi arbetar när vi är kvar (vilket man oftast gör) så blir det ungefär 10k extra per dygn. Och vi står långt ner i rank där. En OIM kan nog betala sitt garage ;)

Redigerat:
Vilket sammanträffande, jag kokar också en Texas chili just nu :) dock inte min första, har gjort det några gånger förut. Blir otroligt gott, mycket godare än "vanlig" tacos :)

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.