Status
Inte öppen för fler kommentarer.
Gristryne?

Ramnemark skrev:
Gristryne?
Det är nog det här Senioren avser:
8872935686174.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Han/hon tycker kanske att det verkar lite 1900-tal i sammanhanget :)

Aha!

Så är det när man inte har fiber än. Då kommer internet ur en sådan antik sak :)

Å tusan! Trodde allt vara RJ11, 45 och Cat 6 numer? Kul att se att Televerket lever fortfarande! ;-)

Vad är det för en sexig liten dyckertpicka man ser på bilden med gristrynet?

Senior skrev:
Å tusan! Trodde allt vara RJ11, 45 och Cat 6 numer? Kul att se att Televerket lever fortfarande! ;-)
Det går väll säkert att koppla telen på annat sätt men det satt vanliga telefonuttag i huset och jag har bara flyttat detta så modemet kan stå i skåpet. Förhoppningsvis blir det fiber nästa sommar :)

• Gilla
Senior
  • Laddar…
PatrikJo skrev:
Vad är det för en sexig liten dyckertpicka man ser på bilden med gristrynet?
Paslode FN1850.1 heter den om jag minns rätt. Riktigt bra är den iallafall :)

D
Ramnemark skrev:
Montering av luckor

[bild]
[bild]
[bild]
[bild]
[bild]
Skapligt "kosttillskott-skåp" ;)

danpih skrev:
Kanske behövs lite "Rehab" efter detta .. =D

danpih skrev:
Dessutom är det frugans ;) :cool: :wow:

• Gilla
danpih och 1 till
  • Laddar…
Snyggt! Är ju fenomenalt med inlägg om saker som redan är gjort så kommer alla bilder på en gång. :thumbup:

Mest pluspoäng får du dock för ritningen i början av senaste ombyggnationen, älskar hederliga linjer på papper! :D

• Gilla
Ramnemark
  • Laddar…
Ja man slipper vänta då. Lite kvar innan vi är i dagsläget :). Jag är inte duktig på sketchup så det är papper för min del. Har även gjort det över det kommande uterummet och biorummet :)

Lägg gärna upp dessa "ritningar" så får vi en liten föraning om vad som komma skall :thumbup::)

• Gilla
Snigla
  • Laddar…
roli skrev:
Lägg gärna upp dessa "ritningar" så får vi en liten föraning om vad som komma skall :thumbup::)
Jaa! Vill se dem bums.

Jag ska leta upp dessa och lägga ut dem :). Men det är mest tankar som jag ritat ner på papper för att kunna räkna lite på material och konstruktion och så. Absolut inget mot dem som kan rita ;)

• Gilla
Riddarn 115
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.