337 618 läst ·
1 951 svar
338k läst
2,0k svar
Vill inte låta mig ladda
En flarra med Whiskey, som vanligt åkte den i bar skåpet direkt som vanligt.A Alexn72 skrev:
En jätteask med choklad till svärmor och den åkte upp!
Självbyggare
· Stockholm
· 10 280 inlägg
Låter som du är från ett mindre samhälle. Dem jag växte upp med som bor kvar i Norrlands inland har de flesta barn och barnbarn. De flesta som flyttade har barn, några har valt att vara singel eller inte skaffa familj. I min umgängeskrets skulle jag säga att de skaffat barn vid +30.F Fredrik-1980 skrev:
Stora frågan i tråden är väl vad hur släkten reagerade när du drog igång elverket och vad din fru/sambo sagt om det hela?
Stämmer mindre ort. Men skillnaden folk flyttar inte ut så mycke. Värre i Norrland då.R Robert-san01 skrev:Låter som du är från ett mindre samhälle. Dem jag växte upp med som bor kvar i Norrlands inland har de flesta barn och barnbarn. De flesta som flyttade har barn, några har valt att vara singel eller inte skaffa familj. I min umgängeskrets skulle jag säga att de skaffat barn vid +30.
Stora frågan i tråden är väl vad hur släkten reagerade när du drog igång elverket och vad din fru/sambo sagt om det hela?
Hon sa inget för hon kände inte till bakgrunden så bra, ingen idé att ta up det ens med henne ock så blir det nåt kiv sedan med familjen hennes. Och hon vet inte vad el är förutom att man har det till lampor.
De övriga fattade nog men sa inget de hade fullt upp med jul firande. Tror inte så många märkte alls det. Svärfar sa inget heller.
Nej men jag hade definitivt låtit honom köpa bensinen i reservdunken (troligen bjudit på det dessutom) om han hade haft svårt att komma hem…L Lutte skrev:
B Bopåzoo skrev:Spelar ingen roll hur länge nått har funkat. Hade min 16 åring dragit hem en 27 åring hade det också blivit liv. Vet ej men en 27 åring bör vara gift och ha barn samt hus medans en 16 åring går andra året på gymnasiet om du har tur och nyss lärt sig köra epa. Sen tycker jag inte denna tråden ska escalera till att trycka ner din fru som hora när det är du som gjort fel. Inte heller klanka ner på folk med autism.
Stämmer mindre ort. Men skillnaden folk flyttar inte ut så mycke. Värre i Norrland då.R Robert-san01 skrev:Låter som du är från ett mindre samhälle. Dem jag växte upp med som bor kvar i Norrlands inland har de flesta barn och barnbarn. De flesta som flyttade har barn, några har valt att vara singel eller inte skaffa familj. I min umgängeskrets skulle jag säga att de skaffat barn vid +30.
En till mobbare! Jag mobbar tillbaka med att en 16 åring går i nian eller ettan. Inte andra året i gymnasiet .B Bopåzoo skrev:Spelar ingen roll hur länge nått har funkat. Hade min 16 åring dragit hem en 27 åring hade det också blivit liv. Vet ej men en 27 åring bör vara gift och ha barn samt hus medans en 16 åring går andra året på gymnasiet om du har tur och nyss lärt sig köra epa. Sen tycker jag inte denna tråden ska escalera till att trycka ner din fru som hora när det är du som gjort fel. Inte heller klanka ner på folk med autism.
Har jag gjort fel ?
Du är ute å cycklar som hackar på andra
Jodå 16 åringar går i andra på gymnasiet... Du vet väll att man kan fylla år olika tider på året va? Som sagt jag skrev "man har tur om dom äns går i tvåan på gymnasiet" för att gynna din sak... ännu värre om dom bara går i nian... Kanske dags att vara tyst nu för din del då du bara gör det värre för dig...F Fredrik-1980 skrev:
Sedan när? jag var 16 när jag gick ut nian och fick lätt MC samma vår. Jag började i tid i skolan.B Bopåzoo skrev:Jodå 16 åringar går i andra på gymnasiet... Du vet väll att man kan fylla år olika tider på året va? Som sagt jag skrev "man har tur om dom äns går i tvåan på gymnasiet" för att gynna din sak... ännu värre om dom bara går i nian... Kanske dags att vara tyst nu för din del då du bara gör det värre för dig...
Jag kan ha fel,men går de inte i 9:an eller första året?B Bopåzoo skrev:Jodå 16 åringar går i andra på gymnasiet... Du vet väll att man kan fylla år olika tider på året va? Som sagt jag skrev "man har tur om dom äns går i tvåan på gymnasiet" för att gynna din sak... ännu värre om dom bara går i nian... Kanske dags att vara tyst nu för din del då du bara gör det värre för dig...