2 744 läst ·
7 svar
3k läst
7 svar
Vill hyra - gipshiss Sthlm
Skulle behöva låna/hyra en gipshiss, och tänkte fråga bland medlemmarna på BH först, hellre nån av er tjänar en slant än någon uthyrningsfirma
ska sätta 20kvm tak i första skedet i ett kök och är extremt rädd om saker.
Om någon är intresserad, skicka ett pm.
Mvh
Christian
Om någon är intresserad, skicka ett pm.
Mvh
Christian
Självbyggare
· Stockholm
· 2 705 inlägg
Cramo tar 100-150:-/dag värd varenda krona
Jo, absolut, men e man lite seg och inte sätter allt på en dag så börjar det kosta
tänkte mest om någon hade en hemma som ville tjäna några hundra på att låna ut sin 
Klicka här för att svara